E-mail marketing

Een gemakkelijke en snelle manier om met klanten te communiceren is per e-mail. Bijna iedere klant kijkt dagelijks of hij nieuwe e-mails heeft. Wij voorspellen dat e-mail goed op weg is om een populair marketingkanaal te worden. Vandaar dat wij het ook van harte aanraden aan onze klanten. E-mail marketing houdt in dat per e-mail campagnes worden verstuurd. Dan kan het gaan om een eenmalige actie per e-mail of een nieuwsbrief per e-mail.

Om profijt te hebben van e-mail marketing is een professionele benadering van groot belang. Wij hebben de juiste kennis in huis om die benadering goed te handhaven. Als u vaak gebruik maakt van e-mail marketing, zal het steeds beter gaan. Door kennis en ervaring op te doen, boekt u absoluut meer succes. Wij helpen u met plezier op weg.

E-mail marketing heeft diverse voordelen. Zo zijn de kosten relatief laag. En dat is in uw voordeel. De kosten van een campagne per e-mail liggen ongeveer zeventig procent lager dan de kosten van een direct mail campagne. Dat komt doordat de verzendkosten en verwerkingskosten lager zijn. Het bespaarde geld kunt u vervolgens ergens anders goed in investeren. U kunt desnoods nog meer marketingacties uitvoeren met hetzelfde positieve resultaat.

Een ander voordeel is de lay-out van de campagne. Triple Internet Solutions is erin gespecialiseerd om aantrekkelijke grafische campagnes op te zetten. Doordat we alles in HTML maken is de hele content duidelijk zichtbaar. De kleuren trekken de aandacht en de teksten zijn goed leesbaar. Er is tevens een mogelijkheid om afbeeldingen of foto´s toe te voegen. Onze taak is om te zorgen dat lezers reageren. Met een professionele lay-out zijn we daar zeker van.

E-mail is soms alleen maar gemakkelijk en helemaal niet persoonlijk. Maar dat is niet onze instelling. Iedere lezer dient persoonlijk benaderd te worden. Dat geeft de lezer gelijk al een goed en betrouwbaar gevoel. Zo kunt u bijvoorbeeld de naam van de klant gebruiken, maar u kunt hem of haar ook met u of jij aanspreken. Daar bent u geheel vrij in.

Reageren per e-mail is uiterst gemakkelijk. Met slechts een muisklik kan de lezer de e-mail beantwoorden. Dat is ook een voordeel van e-mail marketing. Per post zou dat niet mogelijk zijn en zijn er meer verwerkingsdagen. Maar e-mail is een rechtstreeks medium. Daardoor kunt u op actuele gebeurtenissen gauw inspelen.

Wij raden e-mail marketing voor ieder bedrijf aan. Het is een laagdrempelige manier om klanten te informeren. Maar daarnaast is het wel mogelijk om ze persoonlijk aan te spreken.